Ahoj páťáci,

Povinný úkol pro všechny, kdo ještě žádný úkol z informaniky nesplnili! Čtěte v Informatika.

A. K.

____________________________________________________________________________________

 

25.5.

Úkoly pro druháky:

ČJ str.40, cv. 3 b, str. 41 cv. 3 a, b -ústně

M str. 30 -celá

Přijďte si pro Písanky, ať můžete pokračovat.

 

Úkoly pro páťáky:

ČJ str. 139, cv. 3a. Vynechej první tři věty a pak piš cv. do sešituCo doplníš, podtrhni.Str. 145, cv. 4 a udělej zatím ústně.

M PL- Matematické pětiminutovky cv. 10, proveď do sešitu i se zkoušku.V učebnici str. 20 vypracuj slovní úkoly 2,7,8.

PŘÍ učebnice str. 76- opiš příčiny zhoršování životního prostředí. V čítance si přečti článek str.119-122 a vypiš všechny postavy, co tam jsou.

_______________________

 

 

1.6. 

Ahojte všichni vy, co jste doma. Chtěla bych vás pozvat na středu, v 8. 30 na společné focení. Bude to jen společná fotka, jednotlivci ani skupiny nebudou. Je to kvůli koronaviru. Budeme se na vás všechny těšit.

Zvu vás páťáky na čtvrtek ve 12.30 na opakování z Čj- nějaká cvičení na probrané učivo a několik příkladu z M , abych věděla, jak na tom jste, jestli všemu rozumíte.Čekám vás.

 

DRUHÁCI

ČJ - pětiminutovky str. 18- velká a malá písmena, učebnice str. 89, cv. 1 a,b

M- PL str. 23-celá

 

PÁŤÁCI

ČJ str. 148, cv. 6 a- ústně, str. 149 cv. 9- celé do sešitu

M str. 29, cv. 2-7- ústně, str. 30 ,cv. 9- první řádek do sešitu

PŘ učebnice str.76-77, PS str. 45-celá

 

3.6.

Ahoj všem, dnes jsme se fotili , takže jsme toho moc neudělali. V učebnicích jsme dnes nepracovali, jen na cvičných listech a na tabuli.Takže opakujte probrané učivo do dnešního dne. Zítra už bude zase práce.

 

 

4.6.

Druháčci

ČJ str 90, cv. 6,7- ústně, str.91, cv. 8 a,b- do sešitu

M PL str. 23- vypočítej celý

 

Páťáčci

ČJ str. 154, cv. 2,3- ústně, cv. 4- zvyber si 10 slov, napiš s nimi věty a podtrhni základní skladební dvojice- úkol b

 M str. 30, cv. 9- druhý řádek

Vl učebnice str. 33-35- přečíst a pak vypsat do sešitu Nadpis a všechny významné osobnosti z těchto stánek, ja jich 15

 

Prosím, posílejte úkoly. Mám jich málo od vás a nevím, jak vás budu potom klasifikovat!!!!!

_________________

 

 

5.6. 

Úkoly na pátek

2. třída

ČJ str. 91, cv. 10,11-ústně,PS str.34, cv. 1,2,3,4

M PL str. 46- cv. 1,2,3,4,-vypracuj

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

8.6.

Ahoj všem

2.třída

ČJ STR. 92, CV. 12 A 16 DO SEŠITU, OSTATNÍ ÚSTNĚ, PÍSANKA STR. 30,31

M PL STR.94, CV. 116 A 117

 DALŠÍ PL STR. 38-CELÁ

PRV PL -ZVÍŘATA A JEJICH RODINY, Z DRUHÉ STRANY JEŠTĚ POPIS STROMU, KVĚTINY,...

 

5.TRÍDA

 

ČJ UČEBNICE STR. 155, CV. 1- ÚSTNĚ, CV. 2 A -DO SEŠITU.

M STR. 32, CV. 8- PÍSEMNĚ, STR. 33, CV. 1,12, 13, 14- PÍSEMNĚ, OSTATNÍ ÚSTNĚ.

PŘÍ

ZKOPÍRUJ SI POSLEDNÍ DVOJSTRANU Z UČEBNICE- ZÁVĚREČNÉ OPAKOVÁNÍ A VYPRACUJ.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

9.6.

 

Ahojte, posílám vám dnešní úkoly.

2.třída

ČJ učebnice str. 92, cv. 17 do sešitu

Písanka str.31,32

M - PL str. 94, cv. 114,115, str. 95, cv. 118,119

 

5. třída

ČJ str. 156- přečíst žlutý rámeček, str. 157, cv. 3 - ústně, cv. 6 a,b-písemně do sešitu

M str.35, cv. 3,7 +zk. do sešitu

VL PS str. 20,21- všechno vypracovat

Posílejte mi úkoly, posílá je pravidelně pouze Nikča, jinak nikdo z vás!!!!!!!!!!!!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

10.6.

pro druháky:

ČJ - UČ. STR. 92, CV. 12 DO SEŠITU, PÍSANKA STR. 33

M - PL STR. 95, CV. 120,121

pro páťáky:

ČJ UČEBNICE STR. 160, OPIŠ ŽLUTÝ RÁMEČEK A VYKŘIČNÍK, POTOM NA STR. 161, VYPRACUJ DO SEŠITU CV. 5 a

M - STR. 36, CV. 1,3- ÚSTNĚ, CV. 5,8,9 -DO SEŠITU

PŘÍ  PS STR.46, 47- VYPRACUJ

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

11.6.

2.ročník

ČJ  učebnice str. 93, cv. 19 do sešitu, Písanka str. 34

M PL str. 93, cv. 110,111, opakovat násobení a dělení , sčítání do 100

 

5. ročník

ČJ učebnice str. 162- opsat nadpis, rámeček koncovek, vykřičník, na str. 162 vypracuj do sešitu cv. 2 do sešitu

M učebnic e str. 38, cv. 4- první řádek , cv. 5 do sešitu

VL učebnice str.37-40- přečíst, ze str. 40 opiš do sešitu Zapamatuj si.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------...

 

12.6.

Úkoly z pátku

druháčci

ČJ učebnice str. 93, cv. 18 a, b do sešitu.Ústně cv. 20.

M PL str.93, cv. 112 a 113, potom ještě PL kde je dole nakreslený drak- početní řetězec.

 

páťáčci

ČJ učebnice str.163, cv. 3a,b- jen ústně, cv. 4 písemně do sešitu

M geometrie, učebnice str. 34, cv. 1,4,6 a 7 do sešitu. Nezapomeňte napsat název kapitoly, je to nové učivo. Doufám, že vám nebude dělat problémy. Jestliže ano, tak pište nebo volejte.Ahojky všem!!!!!!!!!! Posílejte úkoly.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

15.6.

Ahoj všem, dneska toho moc není, protože jsme byli na kolotočích. Ale přece něco.

2.třída 

ČJ učebnice str. 93, cv. 2- jen ty 4 popletené věty pod obrázkem

M PL str.92, cv. 106 a 107 

 

5.třída

ČJ- KLUCI DĚLALI ZKUŠEBNÍ PRAC. LIST, TEN, KTERÝ JSTE VY DĚLALY VE ŠKOLE V TU MINULOU STŘEDU.POTOM V UČEBNICI NA STR. 163, CV. 5a- JEN ÚSTNĚ

M UČEBNICE STR. 38, CV. 4- DRUHÝ ŘÁDEK.

Všechny vás zdravím Jana

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

16.6.

2.ročník

ČJ UČEBNICE STR. 93, CV 21, OPIŠTE CVIČENÍ DO SEŠITU, POTOM ROVNOU ČAROU PODTRHNĚTE PODST. JMÉNA, VLNKOU SLOVESA A DO KROUŽKU DEJTE PŘEDLOŽKY. PÍSANKA STR.35.

M PRAC. LIST STR.92, CV. 108 A 109, OPAKUJTE NÁSOBENÍ A DĚLENÍ,NÁSOBKY ČÍSEL

 

5. ročník

ČJ - učebnice str. 166, cv. 1 do sešitu, cv. 2 jen ústně

M učebnice str.41, cv. 1,2,3,4 ústně, cv. 7-první řádek do sešitu, nezapomeň na zk.

VL - učebnice str.41- přečíst a do sešitu opsat:1/ NADPIS, PRVNÍ TŘI ŘÁDKY POD NADPISE

                                                                           2/ U TGM NAPSAT NADPIS A OPSAT PRVNÍ ČTAŘI BAREVNÉ ČTVEREČKY

PS str. 24

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

17.6.

druháci:

ČJ- opakovat trvdé, měkké a obojetné souhlásky, umět je vyjmenovat a používat ,učebnice str. 54-56- ústně

M -PL str. 15- počítání se závorkami, všechny tři sloupečky

 

páťáci:

ČJ -učebnice str. 170, cv. 1- ústně, cv. 2 a,b- do sešitu, PL str.26, cv. 8 a9- pozor je tam více pravopisných jevů

M učebnice str. 41, cv. 1-5 -ústně, str.42, cv. 8 do sešitu

VL- PS str.22,23

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

18.6.

Posílám další úkoly.

. Pro druháčky:

 ČJ - TENTOKRÁT JEN ÚSTNĚ -UČEBNICE STR. 94, CV. 1 A- F, DO SEŠITU POTOM JEN ÚKOL G.

M -PL STR. 32- ZAJÍČCI

 

Pro páťáky:

ČJ- učebnice str. 171, cv. 1-celé- ústně, cv. 2 a,b- písemně do sešitu.

M učebnice str. 45, cv. 1-8- ústně, str.46, cv. 6 do sešitu, nezapomeň na zkoušku.

VL. učebnice str.42-43, PS str. 25-celá

Hodně sil do práce. Zdravím vás

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

19.6.

Ahojky všem, co jsou doma. Ode dneška úkoly už zadávat nebudu. Pomalu se blížíme ke konci školního roku.Co to pro vás znamená?Pošlete mi úkoly, které jste ještě někteří neposlali. Mám to všechno poznačené a od některých nemám všechno. Tak to doma zkontrolujte a dodejte. Budu k tomu přihlížet při závěrečné klasifikaci.Nezapomeňte se všichni podívat na stránky školy, jsou tam pokyny na poslední školní týden, ať víte, co se bude dít.Zdravím vás všechny a těším se na poslední den, kdy dastanete vysvědčení a rozloučíme se spolu.Jana

 

 

 

22.6. Ahojky všem, přineste do školy učebnice- ve čtvrtek. 2. třída- ČJ A ČÍTANKA, 5 třída - ČJ, ČÍTANKU, MATIKU, VLASTIVĚDU, PŘÍRODOVĚDU A AJ. Zároveň si odnesete boxíky, desky a stavebnici Roto. Mějte se hezky a těšíme se na vás. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. třída

 

ČJ sloh- napiš , jak si představujete ideální léto- prázdniny

M str.27, cv. 8,9- do sešitu

Přeji vám pěkný víkend, vypracujte zadané úkoly a nezapomeňte mi je poslat.Budu se těšit. Jana K.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

26.5.

Druháci, úkoly pro vás na dnešní den:

ČJ učebnice str.43, cv. 3 do sešitu, Písanka str. 19 a 20

M celá strana 32

Prv str. 64 - celá

 

Páťáci a teď něco pro vás:

ČJ str. 145, cv. 4 a, PL str. 24, vv. 2

M str. 20, cv. 11, str. 23, cv. 5,6,7- písemně, cv. 8,11 a,b -ústně

VL uč. str. 28- opsat Zapamatuj si, PS str. 16-vypracuj celou stranu

 

___________________________________________

 

27.5.

úkoly pro druháky:

ČJ  str .46, cv. 2-opiš do sešitu, potom podtrhni všechna podstatná jména, slovese a předložky, Písanka str. 19-21.

M opakuj vše, co jsme dosud probrali. Prijď si do skoly vyzvednout pracovní listy, na kterých budeme teď pracovat.

 

úkoly pro páťáky:

ČJ  PL  str. 26, cv. 7, uč. str. 146- opiš si do sešitu cv. 1 b-celé, str. 147, cv. 2a,b jen ústně, dej pozor na správný podmiňovací způsob.

M str. 24- celá ústně, cv. 9 do sešitu, str. 25, cv. 1,3,4- ústně, cv. 5 a,b,c do sešitu. Cvičení 10 neděláš.

PŘ opakovat poslední kapitoly, které jsou po člověku.

 

Mějte se hezky a posílejte úkoly.

 

 

28.5. 

druhá třída:

ČJ str.86, cv. 2- ústně, str. 87, cv. 4 do sešitu, Písanka str. 22,23

M PL str. 27- Člověč, počítej

 

pátá třída:

ČJ uč. str. 147- přepsat tabulku, cv. 3 do sešitu, cv. 4 a -ústně

M str. 25, cv8-ústně, str. 26-cv. 1-7 -ústně, cv. 8 a 11- písemně do sešitu

VL v učeb. přečíst text na str. 29,30, zapsat Pamatuj si. PS str 17

 

Posílejte úkoly, těším se na vaše práce. Kuželová J.

 

 

29.5.

Druhá třída:

ČJ učebnice str. 88, přečíst cv. 1, cv. 3- písemně do sešitu

M  PS celá strana 31- opakování geometrie

 

Pátá třída:

ČJ popiš nějakou pohádkovou bytost- postavu.Nezapomeň na osnovu.

M učebnice str. 22, cv. 1,2,3,4 vypracuj do sešitu geometrie

ČJ v čítance si přečti zajímavý a npínavý příběh na str. 22-24

 

 

 

2.6.

KDO CHCETE A MŮŽETE, PŘIJĎTE SE ZÍTRA S NÁMI VYFOTIT, AŤ MÁTE PAMÁTKU.

2. třída 

ČJ- Písanka str. 26-27, uč. str. 89, cv. 2- ústně, cv. 3 do sešitu

M - opakovat násobení a dělení 2-9

 

5. třída

ČJ UČ. STR. 149, CV. 8,10 B - ÚSTNĚ, STR.150, CV. 1 A,B - PÍSEMNĚ DO SEŠITU, DÁLE PŘEŠÍST RÁMEČEK NA STR. 150- SHRNUTÍ SLOVES

M UČ. STR. 31, CV. 1-8- ÚSTNĚ,CV. 9,10- PÍSEMNĚ DO SEŠITU

VL UČ. STR. 31-32 PŘEČÍST, PS STR. 18- VYPRACOVAT CELOU

 

Nezapomeňte páťáci přijít ve čtvrtek na opakování z ČJ a M.

 

Zdravím vás všechny. Hlavně posílejte úkoy.

13.5. 

Ahojky moji patacci, ještě vám posílám na pátek geometrii.Najdete si stranu 11,vypracuj tyto úkoly 2 a,b,c, 3 a 5.Jestli máš možnost, zkopíruj a zvětší si ukol 1a 4 a pokus se vytvořit osově souměrné obrazce,to znamená, že jsou obě strany podle osy stejné.At se daří, ahojky.
















prosim,ukoly hledejte, nejak spatne se mi to stahlo, hledejte datum 20.4. Dekuji za pochopeni Kuzelova

Informace

17.4.

 

Ahoj, moji všichni, děkuji vám za vaše úkoly, které mi posíláte a já je průběžně kontroluji a odpovídám vám na vaše práce. Ale pořád nemá žádné zprávy od Pepíka, Matěje a Honzíka. Prosím, ozvěte se co nejdříve, už je těch úkolů za celou dobu celkem dost. Ještě bych chtěla některým připomenout, že mi chybí referáty: J.A.Komenský, Marie Terzie, do slohu-váš všední den, inzeráty a do přírodovědy, co je to telegraf a telefon. Tak se podívejte, co máte a zbytek mi pošlete. Budu čekat,vaše Jana

 

 

 

5.4.

Ahoj všem, kteří jsou se mnou ve spojení tímto způsobem. Řeknu vám, že je mi mooooooc líto, že vás nevidím a nemůžu s vámi mluvit.Ale bohužel to zatím jinak nejde, musíme se smířit aspoň s tímto postupem.Jak se vám daří práce na doma? Doufám,že nemáte nějaké problémy nebo nedošlo k nějakému dorozumění při zadávání prací.To by mě opravdu mrzelo.Co jinak celé dny děláte, když je omezený pohyb venku?Doufám, že většina z vás máte aspoň dvorek nebo zahrádku.Doufám, že také mezi sebou komunikujete přes sociální sítě. Já jinou možnost než tuhle bohužel nemá, abych s vámi mohla aspoň mluvit.Tak aspoň takhle. A teď úkoly.

 

2.třída

ČJ- opakujte si rozdělení souhlásek do tří skupin, umějte je na zpaměť, je to velmi důležité.V učebnici na str.66 si přečtete kreslený příběh a zkuste ho napsat vlastními slovy. Stačí pár vět, ale aby měly smysl.Na str. 75 znovu ústně zopakujte cv. 4,5,6. Cv. 7 napište do sešitu.Poproste rodiče nebo starší sourozence ,ať vám nadiktují diktát - cv. 8, pište do sešitu.Pak v něm rovnou čarou podtrhněte podst. jména, vlnovkou slovesa a nakonec zakroužkujte předložky.Znovu si zopakujte přehled slovních druhů str. 76.

 

M pokračujte na str. 15, u slovních úkolů nezapomínej na správný zápis a odpověď.Ze str. 16 vypracuj cv.2 a 5 do sešitu, ostatní do PS.Z prostředku PS si zatím vystřihni kartičky násobků sedmi a řaď je od nejmenšího po největší a naopak. Založ si je, budeme je potřebovat.Potom se podívej na str. 17, kde začíná nové učivo- dělení sedmi.Dobře se soustřeď hlavně na cv.2.Dobře je několikrát procvič, ať ti toho co nejvíce zůstane v hlavě.Do geometrie narýsuj 6 různých přímek a nezapomeň je popsat.

 

PRV najdi si str. 56. Procvičuj hospodářská zvířata a hlavně jejich rodiny.Je to vždycky trojice zvířat -máma, táta a mládě. Pak vypracuj celou str. 56. Opakuj si měsíce v roce, dny v týdnu, kalendářní rok a školní rok, jaký je mezi rozdíl. Nezapemeň na roční období, čím se které od sebe liší.

 

5.třída

ČJ- na str. 126 si ještě jednou procvič cv.2, je to dost důležité a často se to plete. Ze str.127 si opiš skloňování číslovek tři a čtyři.Opiš i vykřičník.Potom udělej písemně úkol 1. Úkol 2 -přečti správně.Na str. 129 si důkladně přečti shrnutí o číslovkách.Vypracuj cv. 3 do sešitu.Do slohu si najdi str168, přečti si, co je to inzerát. Na internetu si najdi tři různé inzeráty a zapiš je do sešitu, měly by se tykat vždycky něčeho jiného.

 

M -na str. 55 procvičuj desetinná čísla. Cv. 7,8 a 9 napiš do sešitu. K úkolu 7 udělej náčrtek.Pak pečlivě a samostatně vypracuj str. 57. Můžeš zkopírovat nebo opsat do sešitu. Pracuj jako ve škole.Nech si rodiči zkontrolovat a ohodnoť se bodově .Buď spravedlivý.

 

VL-v učebnici si přečti na str. 15 období za Marie Terezie. Na internetu nebo knihách zjisti další informace o této ženě. Napiš o ní referát.Její reformy si opiš stručně do sešitu. V PS se pokus samostatně, můžeš použít i učebnici str.8, je to dost těžké.

 

 PŘ - V učebnici si přečti str. 70-71.Do sešitu napiš nadpis a vypiš různé druhy informačních prosředků. Na internetu nebo v encyklopediích zjisti nějaké informace o tom co byl telegraf,jak fungoval nakreslený telefon.Pak vypracuj v PS str.44, opakování člověka. Popros rodiče nebo starší sourozence, jestli by ti pomohli s úkolem č.1. Výtvor vyfoť a pošli mi ho do e-mailu. Předem děkuji.

 

Tak moji drazí , úkolů jsem vám zase připravila dost. Snažte se pracovat postupně každý den. Není to práce na jeden den, to bych vás zničila. Mějte se krásně, občas si na mě vzpomeň te. Já na vás myslím pořád, moc mi chybíte. Nemá mě kdo zlobít.Tak já se zase ozvu. Pište, posílejte úkoly.ahooooooooooooooooooooj

 

 

Tak ještě jednou vás zdravím. Zjistila jsem, že jsem vám dala za úkol hodně učiva. Zapomněla jsem , že jsou pro vás jen tři pracovní dny, potom máte velikonoční prázdniny. Učivo si rozdělte jen na tři dny. Zbytek si nechejte na příští týden. Po Velikonocích vám dám o to méně učiva. Slibuji.

Chtěla bych vám i vašim rodičům popřát krásné a ničím nerušené velikonoční svátky. Přeji vám hlavně zdravíčko a pohodu v rodině.

Ještě bych vás děti chtěla upozornit na stránky: wwwpinterest.com, kde najdete spoustu výborných nápadů a námětů na velikonoční dekorace atd. Tak zkuste něčím potěšit sebe i rodiče. Jestli něco vyrobíte, vyfoťte a pošlete mi. Ahoooj, mám vás moc ráda Vaše Jana  

 

 

 

12.4.

Ahoj všichni moji velikonoční zajíčci, doufám, že i v této nesnadné době jste dobře prožili Velikonoce. A teď zase pár úkolů na další dny. 

 

2 třída 

 

Čj - nejprve zopakovat přehled slovních druhů. Znovu procvičit tabulku str. 76.Potom do sešitu vymysli 10 slov k osobám, 10 ke zvířatům a 10 k věcem. Dej si na to časový limit asi 15 minut. Pak opište ze str. 78 báseň a podtrhnete podstatná jména rovně, slovesa vlnovkou a pak předložky zakrouzkujte. 

Napište do sešitu asi7, 8 vět o tom jak probíhá váš všední den, když se teď učíte doma. 

 

M -neustále opakujte nasobilku 2,3,4,5,6,7 nezapomínejte na dělení. Skladejte násobky od nejmenšího po největší a naopak. Potom v PS výpočitej str. 18. DO Geometrie vypracuj str. 19 cv. 1,2,3.

 

Prv  zopakuj hospodářská zvířata, celé jejich rodiny. Zamysli se nad tím, jak jsou nám užitečná, co nám dávají, čím nám pomáhají. Udělej v PS str. 57.

 

 

5. trida

Někteří z vás mi stále neposlali žádnou slohovou práci, což mě dost mrzí. Byli jste jen tři nebo čtyři. Napravte to. 

Neustále procvicujte vyjmenovaná slova a skloňování přídavných jmen tvrdých a měkkých, je to velmi důležité a celkem těžké. V učebnici na str. 130 odpovězte do sešitu na všechny opakovací otázky na číslovky. Na str. 133 si přečtěte úkol v. 1a a vypracuje do sešitu. Zopakujte si, co všechno urcujeme u sloves. Osobu, číslo a čas. Osoba 1.,2.,3., číslo jednotné a množné, čas přítomný, budoucí a minulý. Ze str. 133 opište dole žlutý rámeček. 

Na str. 134 napiš cv. 2 do sešitu. Do slohu napiš něco o tom jak si prožil letošní velikonoční svátky. 

 

M - vezmi si učebnici čís. 3.na str. 3 opakuj všechna cv. a cv. 7,9,10 a 11 vypracuj do sešitu. Opakuj desetinná čísla. 

 

Vl   Doufám, že máš vypracovaný referát o Marii Terzii. V učebnici si najdi str. 16,důkladně ji procti, do sešitu opis dole zapamatuj si. 

 

Pr napiš si do sešitu nadpis Sklarsky průmysl a na internetu nebo v mapách vypis, kde se v ČR tento průmysl nachází. 

 

Tentokrát je úkolů o něco méně, minule jich bylo více a měli jste na ně jen tři pracovní dny. Takže se snažte a zase posílejte vypracované úkoly. 

 

Chtěla bych se zeptat, proč se mi stále neozvali tito žáci Honzík, Maxik, Lucka, Pavlinka a dost málo úkolů mám od  Jarka a Mirdy. Polepsete se. Zdraví vaše Jana 

 

14.4.

 

Ahoj,pataci, když jsem psala, kdo se mi ještě neozval, úplně jsem zapomněla na Pepika a Mateje, nevím, jak jste mi vypadli, hoši. Polepsete se, těším se na vaše úkoly. Ahoj Jana

 

20.4.2020

Ahoj žáčci moji,

nejdříve bych vám chtěla poděkovat za posílání vašich úkolů. Jste dobří, zvládáte to skvěle. A jak se jinak máte doma? Mě už to vůbec nebaví, chtěla bych už po té době být s vámi ve škole. Dostala jsem zprávu, že mám v textu pro vás chyby. Omlouvám se všem, ale píšu to pouze na mobilu. Je mi to líto, ale nedělám to schválně. Omluvte mě prosím. Díky moc. Tentokrát budou úkoly na dvakrát - od 20.4. -22.4.

 

2. třída

Čj - str.79, cv. 1a - přečíst , cv. 2b - do sešitu, dále cv. 2c. Na str. 81 udělejte cv. 5 do sešitu. Jestliže znáte píseň z úkolu 6, tak si ji společně s rodiči zazpívejte a předvádějte.

 

M - na str. 20 si zapiš násobky osmi. Proveď všechny cvičení na této straně. Pokus se cv. 5 zapsat do sešitu a vypočítat. Na str. 32 vypočítej cv. 1,2,3.

 

Prv - učebnice na str. 58 - připomeňte si píseň ,, Když jsem já sloužil". Udělejte cv. na str. 58. Do sešitu zapište úkol č.2 - matka - otec - dítě (u zobrazených ptáků)

ČTĚTE - ČTĚTE - ČTĚTE !!!

 

5. třída

Čj - zopakujte si mluvnické kategorie u sloves - osoba - 1., 2., 3. , číslo - jednotné , množné, čas - přítomný, minulý, budoucí, způsob - oznamovací, rozkazovací, přací. Na str. 134 si do sešitu opište žlutou tabulku. Dobře se s ní seznam ať víš, co je to infinitiv - neboli neurčitek. Proveď cv. 4a, b, c

 

M - opakuj desetinná čísla. Na str. 3 vypočítej ve cv. 13 druhý řádek . Str. 4, cv. 2, 3, 4 vypočítej do sešitu. Následně pak vypracuj ještě cv. 12 bez zkoušky.

 

Přv - vypište do sešitu města, kde je kožedělný, obuvnický průmysl a textilní průmysl v ČR.

 

Vl - zopakuj si Marii Terezii a Josefa II. - hlavně jejich reformy. V uč. str. 17 -  přečti si daný text. Zkus popsat , co se v této době mohlo pěstovat v bylinkových zahradách.

 

Páťačci : Od některých z vás stále nemám z M opakování str. 57, učebnice 2. Poslali jste mi to jenom někteří. Polepšete se.

Ve středu čekejte další úkoly. Ahoj.

Ještě jednou se všem omlouvám za případné překlepy v textu.

Všechny vás moc zdravím  Jana Kuželová


 23.4.2020

 

ahoj,

všichni moji žáčci, kteří koukáte na školní stránky. Jak se máte, co stále děláte? Už se těšíte do školy? Já doufám, že se ještě uvidíme. Už je to tak dlouho, co nám zakázali vstup do školy. Řeknu vám upřímně, moc mi všichni chybíte.

A teď zase do práce.

 

2. třída

Čj -  opakujte si neustále slovní druhy - jejich pořadí. Zkuste na písmeno b napsat 10 podstatných jmen a 6 sloves. Není to časově omezeno. Na str. 81 si opiště báseň - cv. 3 a a rovně podtrhněte podstatná jména a vlnovkou slovesa. Písničku si zazpívejte - návod cv. b. Pak si do sešitu napiště, jaké hry můžete hrát venku na jaře. Můžeš nakreslit i obrázek.

 

M - neustále procvičujte násobení a dělení 1 - 8 . Do seštitu si napiš 10 příkladů na sčítaní - písemně- např. 27  atd.

                                                                                                                                                         - 12

                                                                                                                                                         -----------

V PS  vypracuj do sešitu str. 21, cv. 2.

 

Prv - PS str. 59 - opakování. Zopakuj si jarní měsíce, nakresli si kvetoucí bylinku a popiš její stavbu. Procvičuj domací zvířata a jejich rodiny.

 

5.třída

Čj - opakujte mluvnické kategorie u sloves. V pětiminutovkách procvičujte skloňování podstatných jmen rodu mužského a ženského. Uvědomte si rod a hlavně u podstatných jmen rodu mužského životnost. V učebnici str. 134 udělejte do sešitu cv. 14 a , b, c.

Do slohu mě napadla pohádka:

,,Bylo jednou jedno malé království, kde žili král a královna. Měli celkem tři syny. Nejstarší se věnoval počítačům, druhý matematice a ten nejmladší se věnoval koronaviru. "

Dopiš a dokonči , podle svého rozumu pohádku. Přeji hodně zdaru.

 

M - na str.5 procvičuj cv. 1, 2, 5, 7, 8, 9. Potom vypočítej do sešitu str. 6, cv. 1 - opakování zlomků. Číslo nejprve dělíme spodním číslem a pak výsledek násobíme horním číslem.Geometri budeme dělat společeně ve škole.

 

Vl - přečtěte si znovu o Marii Terezii a Josefu II. Potom na str. 20 odpověz do sešitu na tyto otázky : 1, 4, 5, 6. Ostatní otázky už byste měli mít vypracované ve svých referátech.

 

Děkuji vám za vaši spolupraci a těším se na vaše další úkoly.
Zdravím vás všechny Jana

 

 

27.4.

 

Ahoj všichni,

všechny vás opět zdravím. Jak se vám daří? S úkoly si doufám víte rady. Je to jako ve škole, jen máte domácí prostředí. Ovšem co je jiné, je to, že nejsou kamarádi - spolužáci. Snad se už brzy uvidíme.

 

2.třída

 

Čj - znovu si zopakujte tvrdé, měkké a obojetné souhlásky. Procvičujte v pětiminutovkách. V učebnici na str. 79 si přečtěte úkol číslo 2 a . Potom podle zadané osnovy napište vyprávění s nadpisem  ,, Jdeme do kina ". Pak se vraťte na stránku 36 a opakute si ve cvičení 2 a pořádek slov ve větě. Cvičení napište správně. Poté odpovězte do sešitu na úkol 2 b - na první a druhou otázku. Ostatní prosím ne. Ve cvičení 3. proveďte úkol b - můžete si nakreslit i strom.

 

M - opakujte a procvičujte násobení a dělení. V pracovním sešitě  vypracujte celou stránku 21. V cvičení 7 si důkladně přečti zadaní, zelený a modrý sloupeček přepiš do sešitu. Nezapomeň, že to budou vždy dva příklady : 1x8=8  a 8x1=8  atd.Na straně 22 vypracuj celou stránku. Úkoly 6 a 7 zapiš a vypočítej si je do sešitu.

 

Vl - opakuj si domáci zvířata. V pracovním sešitě vypracuj celou stranu 59.

 

5. třída

 

Čj - v učebnici na straně 135 udělejte ústně cvičení 5 a, b, c . Potom si opište do školního sešitu stranu 135  cvičení 1. a 2. žlutý rámeček. Opište si do školního sešitu cvičení 6 a, b, c. Z učebnice na straně 136 si opište ,, přehled časování sloves". Dopište i vykřičník. Dobře si toto pravidlo zapamatuj. Cvičení 1a, b si vypracuj do sešitu. Dále vypracuj cvičení 2,3,4a, b, d. Podívej se do pětiminutovek na časování sloves a podmět a přísudek v přítomném čase.

 

M - geometrie strana 7 - porovnávání úhlu, osa úhlu. Osu úhlu vytvoříš tak, že si narýsuješ libovolný úhel. Pak si vezmeš do kružítka část úhlu. V jednom bodě na úhlu si uděláš polokružnici a na druhém rameni totéž. Kde se protnou, veď přímku a máš osu úhlu. Na straně 8 vypočítej do sešitu cvičení 1, 2, 3, 4, 5, 7 a 9. Dále na straně 9 cvičení  5 + zkoušky. Dále cvičení 6 a 7 pouze ústně.

 

Vl - na stránce 21 si vypiš do sešitu, co je manufaktura, co znamená dělba práce, významné osobnosti této doby a jejich vynálezy.

 

Přv - v účebnici na straně 72 si přečti jednoduché stroje . Seznam se s tím, co to je páka a kladka. Zkus vyřešit postup k pokusu. Napiš si, co to je síla a kdo byl Isaac Newton. V pracovním sešitě vyřeš stránku 42 a 43.

Ještě jednou bych chtěla poděkovat těm, kteří mi posílají emaily se zpětnou vazbou - jak se Vám daří s dětmi plnit domácí úkoly. Za to Vám všem moc děkuji. Bohužél ne všichni , někteří mi ještě nedali žádnou zpravu. Prosím tedy každý týden mi pošlete krátký email o tom, zda máte či nemáte splněno, co se daří a s čím byste potřebovali pomoci. Děkuji Vám moc.

Hodně zdaru při práci a děkuji za spolupráci Jana Kuželová

 

4.5.2020

 

Ahojte všichni,

tak už tu máme další měsíc - květen. Toto utíká. Snad už se tento měsíc uvidíme. Takže zase nějaké úkoly na čtyři dny. V pátek bude mít státní svátek - 75. výročí osvobození naší vlasti.

 

2. třída

 

Čj - zopakujte si 3 druhy vět - oznamovací, rozkazovací a přací. Hlavně znaménka za větami. Vezměte si učebnici na straně 24, cvičení 2,4 - napište do sešitu. Opište si větu : Venku už pěkně svítí sluníčko. Z této věty napiš větu rozkazovací a přací. Samostatně napište do sešitu dvě věty oznamovací, rozkazovací a přací. Rovně v nich podtrhněte podstatná jména, vlnovkou slovesa a zakroužkujte předložky. Na straně 26 vypracujte cvičení 4.

 

M - opakuj neustále násobení a dělení 2 - 8 . Na straně 21 vypracuj cvičení 7 - růžový rámeček do sešitu. Strana 23 do pracovního sešitu cvičení 1,2,4,5,6,7. Do sešitu cvičení 3. U zeleného a fialového rámečku proveď také zkoušku na násobení.

 

Prv - do sešitu si nakresli lidskou postavu a podle učebnice strana 60 se ji snaž popsat. Pak si napiš nadpis. Smysly a pod to napiš sluch - uši, čich - nos, hmat - kůže, zrak - oči, chuť - jazyk. Dále udělej celou stránku 60.

 

5. třída

 

Čj - ze strany 138 si opište žlutý rámeček. Potom si napiš cvičení 1 a , b, c. Ze strany 139 napiš cvičení 4a - f. Zopakuj si před tímu sloves - osoby 1. - 3., číslo - jednotné, množné, čas - přítomný, budoucí, minulý, způsob - oznamovací. Ve cvičení 3a opiš první čtyři věty a urči u slov slovní druhy. Udělej si nějaké cvičení v pětiminutovkách.

 

M - strana 10 - V restauraci - udělej cvičení 2, 3, 4, 5. Na straně 12 si zopakuj zlomky - spodním číslem dělíme, horním násobíme. Vypracuj úkoly 2,3,6,7,11. Na straně 13 vypočítej úkol 10 - první řádek, nezapomeň na 2K.

 

Přv - učebnice strana 73 -  přečíst. Opiš si první tři řádky a pak pod to vypiš druhy kol. Můžeš nakreslit obrázek. Pracovní sešit strana 43.

 

Vl - učebnice strana 22 - přečist. Napiš si nadpis a odpověz na tyto otázky:

1. Co to je stroj?

2.Kde vznikla první textilní manufaktura?

3. Která odvětví se dále rozvíjela?

Ze strany 23 vypiš nejznámnější vynálezy v Čechách a jejich vynálezce. Najdi si na internetu. V pracovním sešitu udělej stranu 15.

 

Posílejte úkoly , dobře pracujte  a mějte se moc hezky. Hlavně buďte zdraví.

 

11.5.

 

Ahojte moje děti,

snad je to už předposlední úkol pro vás.

 

2. třída

 

Čj - najděte si stranu 27 a cvičení 8 si udělejte do školního sešitu. Na straně 29 vypracujte cvičení 2a, b. Dále jsou slova nadřazená, udělejte si cvičení 2 na straně 30, na straně 31 vypracujte cvičení 3. Na stránce 32 vpracujte cvičení 2a, 3á, b, c.

Do slohu zkuste napsat básničku o jaru.

 

M - vypočítejte celou stranu 24, úkol 8 vypočítejte do sešitu. Dále si do sešitu vypiš násobky devíti. Na straně 25 je násobení devíti - vypracuj si celou stránku.

Dále pokračuj na stranu 26. Geometrie - vypracuj stranu 27. Stále si opakuj násobení a dělení 2-9.

 

Prv - na straně 61 vypracuj celou stránku . Na straně 62 se pokus vypracovat všechny úkoly. Napiš, co jsi dělala u lékaře , když jsi byl nemocny.

 

5. třída

 

Čj - na straně 139 udělej cvičení 5a, b. Stranu 140 si přečtěte cvičení 1a. Dále si opište na stránce 140 spodní rámeček. Na straně 141 vypracuj cvičení 2a, b, c. Dále vypracuj tabulku na straně 141 + vykříčník. Na straně 141 vypracuj cvičení 3, 4a. Do slohu mi napište dopis , který bude pro mě.

 

M - opakujte desetinná čísla, pokračuj na stránce 13 - spodní řádek, nezapomeň na zkoušku. Na straně 14 vypočítej do sešitu cvičení 2,3,4,9. Ze strany 15 vypočítej cvičení 5,6,7,8.

 

Přv - učebnice strana 74 - napiš si do sešitu, co je to kladka a kladkostroj. Kladky jsou dvě. Podívej se na stranu 75 a přečti si, nakloněnou rovinu. Můžes si ji nakraslit.

 

Vl - přečti si stranu 24, opiš si spodní rámeček. Odpověz na otázky na straně 25. Opakuj si.

 

Děkuji všem za vaše vypracované úkoly. Jana

 

18.5.2020

 

ahoj

vy všichni moji věrní , kteří se mnou celou dobu spolupracujete. Doufám, že dnešní úkoly jsou pro většinu z vás poslední. Samozdřejmě , že pro žáky, kteří nenastoupí 25.5.2020 do školy, budu úkoly posílat dál do konce školního roku.

 

2.třída

 

Čj - na straně 34 vypracuj cvičení 3a,b. Na straně 35 vypracuj cvičení 3b. V učebnici na straně 37 si udělej cvičení 2b, 4. Na straně 38, vypracuj cvičení 6,8, do školního sešitu. Napište si nějaký diktát na tvrdé a měkké souhlasky. Zopakujte si dělení hlásek na měkká , tvrdá a obojetná. Vypracuj úkol na straně 42, cvičení 3. Na straně 43 vypracuj cvičení 1b, 3.

 

M - zopakuj si všechny násobky. Na straně 25 vypracuj všechny úkoly. Na straně 28 procvičujte dělení devíti. Opakuj si neustále násobky čísel 2-9. Vypracuj si celou stránku 29 a cvičení 9 vypočítej do školního sešitu.

 

Prv - zopakuj si stranu 59 v pracovním sešitě. Procvičuj lidské tělo. Na straně 62 si uvědom, co je úraz a nemoc. Udělej celou stránku 62. Nezapomeň na otázky dole na straně 62.

 

5. třída

 

Čj - na straně 141 vypracuj úkol číslo 3. Na stejné stránce vypracuj cvičení 4a. Na straně 144 si opiš žlutou tabulku, vykřičník a přehled tvarů rozkazovacího způsobu. Vypracuj cvičení 1a. V tomto cvičení vyhledej 10 podstatných jmen a urči jeho slovesný tvar - osoba, číslo, rod, vzor. Na stránce 145 vypracuj cvičení 2, 3a, b.

Sloh - napiš pracovní postup při výrobě pudingu. Uvědom si :

  1. suroviny
  2. pracovní postup
  3. výrobek
  4. hodnocení
Nebo výrobu krupičné kaše
  1. potřebné suroviny
  2. postup
  3. výrobek
  4. hodnocení
M - na straně 15 si vypracuj cvičení 8,9,10 do školního sešitu. na straně 17 vypracuj cvičení 2,3,4,5,7,9. Na straně 18 vypracuj cvičení 1a,b,c, 2,5,7. Dále na straně 19 cvičení 4,5,7 do školního sešitu.
Geometrie - strana 16, cvičení 1,4.
 

Vl - učebnice strana 26, 27 přečti si celou stranu. Odpověz na otázky.

  1. Co je to manufaktura?
  2. Vypiš vlastence v této době.
  3. Kde vzniklo první české divadlo?
  4. Kdo byli autoři písně ,,Kde domov můj"? 
Přv  -v učebnici na straně 76 si přečti celou stranu. Vypiš do sešitu - Co to je? Na stránce 77 odpověz na otázky 16, 17. V pracovním sešitě vypracuj stránku 44 cvičení 1,4.
 
Děkuji vám moc za spolupraci. Jana
 
 

 

 

 

 

 
________________________________________________________________________________________________________________________
30.3.
AHOJTE VŠICHNI MOJI ŽÁČCI. NASTAL ČAS, ABYCH VÁM OPĚT PŘIPRAVILA NĚJAKOU PRÁCI.KDY PŮJDEME DO ŠKOLY, TO JEŠTĚ NIKDO NEVÍ. SNAD TO ALE NEBUDE UŽ TAK DLOUHO TRVAT. VŮBEC MĚ TO DOMA NEBAVÍ, NEMUSÍM NIKOHO NAPOMÍNAT, NIKDO SE KE MNĚ NETOČÍ ZÁDAMA,NIKDO SI NESTRKÁ NOHY AŽ POD NOS, NO VŠAK SE ZNÁTE. TAK A TEĎ DO PRÁCE.
 
2.TŘÍDA
 
ČJ učebnice str. 71, cv.7 do sešitu,str.72, cv. 12 opsat do sešitu, rovnou čarou podtrhnout všechna pod. jména, vlnkou slovesa, potom zakroužkujte všechny předložky. Na tr. 73 si přečti báseň a vypiš z ní slova, která vytvářejí verš.Str. 74 přečti cv. 1 a splň úkol c.
 
PS str.procvičovat str. 7, celé cv. 4- jen ústně,Str. 13- geometrie-udělej celou stranu. Opakuj všechny násobky, co máme procvičené, násob a děl, cokoli můžeš zapisovat do sešitu.Nauč se násobky sedmi,udělej celou stranu 14. Ze str. 15 zapiš celé cvi. 2 napiš do sešitu.
 
PRV
Ps str. 55-celou. Na internetu yjisti nějaké informace o vlaštovce a jiřičce a napiš do sešitu, můžeš i nakreslit.
 
5.TŘÍDA
 
ČJ
v PĚTIMINUTOVKÁCH LIBOVOLNĚ PROCVIČUJA DOPLŇUJ JAKÉKOLIV UČEVO, CO UŽ MÁME PROBRANÉ.UČ. STR. 124- DOBŘE PROČTI ŽLUTÝ RÁMEČEK A UDĚLEJ DO SEŠITU TYTO ÚKOLY, CV. 9a, 11 A 12.STR. 126- OPIŠ DO SEŠITURÁMEČEK- SKLOŇOVÁNÍ ČÍSLOVEK ZÁKLADNÍCH.OPIŠ I VYKŘIČNÍK. CV. 1 A 2 DO SEŠITU.
 
M
PROCVIČUJ SČÍTÁNÍ O ODČÍTÁNÍ DESETINNÝCH ČÍSEL. STR.7, CV. 10,11 -SLOVNÍ ÚLOHY DO SEŠITU.STR. 40, CV. 4,5 DO SEŠITU.CV. 1,2 -ÚSTNĚ.STR. 41, CV. 7a,b,c DO SEŠITU.CV. 14 DO SEŠITU.
GEOMETRIE-STR. 39, CV. 4,5,6 DO SEŠITU-GEO.
 
VL
UČEBNICE 12-13. OPSAT ZAPAMATUJ DO SEŠITU. NAPIŠ REFERÁT JAN AMOS KOMENSKÝ-ŽIVOTOPIS A NĚKTERÁ JEHO DÍLA.PS-STR.10
 
PŘV
OPAKOVAT CELÉHO ČLOVĚKA. UČEBNICE STR. 68- 69. DO SEŠITU OPIŠ ZÁKLADNÍ DĚLENÍ PRŮMYSLU
 
PŘEJI HODNĚ ZDARU A TRPĚLIVOSTI PŘI PRÁCI!!!!!!!!!!!!!!
 
................................................................................................................................................................................................................................................................
 
 
31.3.
Ahoj všem páťákům.Věřím, že už jste si opsali žlutý rámeček na str. 124. Teď bych vám to trochu vysvětlola.Hlavně to, jaký je rozdíl mezi číslovkami základními a řadovými.Základní číslovky vyjadřují počet a můžeme je zapsat číslicí i slovem. Když je zapisuji číslicí, nikdy za ně nepíšu tečku.Vyjadřují jenom počet. Jestliže použiju číslovku řadovou, píšu za ni vždy tečku, ptám se kolikátý.
Například:
Mám 10 roků    je to bez tečky, protože se ptám kolik
Mám desátá 10. narozeniny, píšu vždycky tečku, ptám se kolikáté.
To stejné platí i u datumu. Je za číslicí vždycky tečka, protože je to vyjádření pořaddí- kolikátého.
Doufám, že jsem vám to aspoň trochu přiblížila.
 
JEŠTĚ PRO VŠECHNY MOJE ŽÁKY. NEZAPOMÍNEJTE, ŽE MÁTE KAŽDÝ DEN TRVALÝ ÚKOL A TO ČTENÍÍÍÍÍÍ.AŽ SE ZASE SEJDEME, BUDU OD VÁS CHTÍ PŘEČTENÉ NEJMÉNĚ TŘI KNIHY. TAK HURÁÁÁÁÁÁÁ DO ČTENÍ. AHOJKY VŠEM, KAŽDÝ DEN NA VÁS MYSLÍM.
 
 
 
 
 
2.4.
Ahoj moji druháčci. Jak se máte? Doufám, že jste všichni zdraví.Jak se vám daří práce na doma?Pracujete sami nebo pomáhají starší sourozenci nebo rodiče a prarodiče.Dnes jsem vám připravila malý úkol do češtiny. Vezměte si sešit a nějaké hodiny.Napište si dnešní datum. A teď se pokuste vymyslet co nejvíce slov, které začínají na S a končí na A.Slova od sebe odděluj čárkou.Máš na to celkem 5 minut.Po teto době už nepokračuj.Spočítej všechna slova-žádné se nesmí opakovat. Napiš číslicí počet a zapiš.
Potom si vezmi pastelku a podtrhni slova nad kterýmí jsi přemýšlel delší dobu.Doufám, že vám nikdo nenapovídal a při tom jste si trochu procvičili mozeček.
 
Tak přemýšlení zdar a čekejte zase na další práci.čauuuu všeeeeeeeeeeeem. Vaše Jana
 
 
VL 5.ročník
 
Ahoj páťáci, teď něco zase pro vás.Doufám, že se vám podařil referát na Jana Amose Komenského?Múžete si ho také zkusitnakreslit, když nemáme žádnou výtvarku.Nebo aspoň zkopírovat z internetu.
V učebnici na str. 14 si přečtěte a pozorně se seznamte, jak se tehdy učilo ve školách.Potom si do sešitu napiš Škola v 17. století a odpověz celou větou na první tři otázky pod obrázkem školy.Až splníš úkol, najdi si špejli nebo párátko, vem si nějakou barvu nebo tuš a zkus napsat pár vět tímto připraveným nástrojem. Piš do sešitu. Pak se pokus písemně -už perem, jak se ti práce dařila.
 
ČJ
do slohu- napište, jak se máte v této vypjaté situaci. Co celý den děláte, jak pracujete na zadaných úkolech. Jestli vám při tom někdo pomáhá nebo jestli se snažíte pracovat sami a pak jen požádáte někoho z rodičů o kontrolu.Jestli máte možnost jít třeba na dvorek nebo na zahrada, podívat se ,jak se mění příroda, jestli už se vrátili nějací tažní ptáci, co už rozkvetlo atd. Zkrátka mi něco napište o sobě a vašem současném ,, zaměstnání,,
 
Přeji vám hodně zdaru při práci. /kol do slohu vypracujte nejpozději do pátku10.4.
Zdravím vás všechny. Mám vás všechny moooc ráda a hrozně mně chybíte. Tak se mějte krásně, nezlobte rodiče, taky to dnes nemají lehké. Takže brzy se vám zase ozvu.Vaše Kuželka
 
 
2.4. Ahoj všichni páťáci, chtěla bych se vám omluvit za úkol z matematiky. Není to strana 7, ale 37, nějak se mi vytrtila ta trojka. Doufám, že mě omluvíte, neudělala jsem to schválně. Moc mě to mrzí, ještě jednou se omlouvám. Děkuji vám všem za pochopení. Zdraví Kuželová Jana

Ahoj,všichni moji žáčci, posílám vám další práci na doma. Doufám, že jste všichni v pohodě a už se těšíte na další práci na doma.

2.ročník
 
ČJ
UČ. STR 63, CV.3-5 ÚSTNĚ, CV. 6 DO SEŠITU 
STR. 64, CV. 9a,b DO SEŠITU , CV.11 DO SEŠITU
STR.65,CV. 13 DO SEŠITU
STR.66- PŘEČTI SI POHÁDKU A ZKUS JI SÁM NAPSAT PODLE SEBE- STEČÍ 5 VĚT
 
M
OPAKOVÁNÍ NÁSOBEN A DĚLENÍ 2,3,4,5
PROCVIČOVAT NÁSOBENÍ 6 STR.9,10,
NÁCVIK DĚLENÍ ŠESTI STR.11, ÚKOL Č. 4 DO SEŠITU
GEOMETRIE STR.5 CELÁ
 
PRV
STR.54, VŠECHNY ÚKOLY
STR.55- POKUS SE VYHLEDAT NĚJAKÉ INFORMACE O STĚHOVAVÝCH PTÁCÍCH A ZAPIŠ JE DO SEŠITU, STAČÍ 4-5 VĚT
 
5.ročník
 
ČJ 
UDĚLEJTE SI SAMI OPAKOVÁNÍ O ZÁJMENECH, SPRÁVNÉ ODPOVĚDI NAJDEŠ NA STR.183
STR.122,PŘEČTĚTE SI CV. 1 ČÍSOVKY, CO TAM JSOU OPIŠTE DO SEŠITU, PAK SI OPIŠTE ŽLUTÝ RÁMEČEK STR.122-123 DO SEŠITU
NA STR. 123 ZKUSTE SAMI DO SEŠITU CV.2
VE CV. 3 SI UDĚLEJTE DVA SLOUPEČKY A ROZDĚLTE ČÍSLOVKY URČITÉ A NEURČITÉ
 
M
OPAKUJTE DĚLENÍ DVOJNÁSOBNÝM ČINITELEM
PROCVIČUJTE SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DESETINNÝCH ČÍSEL
UČ.STR. ZAOKROUHLOVÁNÍ DETINNÝCH ČÍSEL-POZORNĚ PŘEČTI RŮŽOVÝ RÁMEČEK, JE TO TO STEJNÉ JAKO U CELÝCH ČÍSEL, DO 5 DOLŮ, OD 5 NAHORU. PROVEĎ ÚSTNĚ VŠECNA CV. NA STR.52
STR. 53, CV.12 DO SEŠITU, NEZAPOMEŇ NA ZKOUŠUK- OPAČNÁ ZNAMÉNKA
GEOMETRIE-STR.46, CV. 6 a,b, CV.7 DO SEŠITU
 
PS STR. 38, 39 VYPRACOVAT
PEČLIVĚ PŘEČÍST STR. 66 V UČEBNICI
PŘIPRAVIT SE NA TEST STR.67
 
VL
PROCVIČOVAT POZNATKY Z UČEBNICE OO STR. 7
ZKUSIT NAJÍT NA NETU NĚCO O PSOHLAVCÍCH-POPŘÍPADĚ NĚJAKÝ KRÁTKÝ FILM
UČEBNICE STR.10-11 PEČLIVĚ PŘEČÍST A DO SEŠITU ZAPSAT ŽLUTÝ RÁMEČEK ZE STR. 11
 
 
VŠECHNY VÁS JEŠTĚ JEDNOU ZDRAVÍM A PŘEJI HODNĚ ÚSPĚCHŮ V PRÁCI. V PŘÍPADĚ , ŽE SI S NĚČÍM NEBUDETE VĚDĚT RADY, NEBO NEPOCHOPÍTE UČIVO, VOLEJTE NEBO PIŠTE NA MOJE KONTAKTX. JSOU NA STRÁNKÁCH ŠKOLY. VEM AHOOOOOOOOOOOOOOJ
____________________________________________________________________________________________________________________________
 

25.3.

ahoj všem, kteří čtou tyhle stránky.Doufám, že nemáte nějaké velké problémy při vypracování zadaných úkolů.Chtěla bych vás poprosit. Vy, kteří máte možnost naskenovat a poslat některé už v\pracované, pošlete mi je moji adresu. Já vám je opravím a pošli nazpět. Ušetříte si sobě i mně mnoho času, budete vědět, na čem jste.Budu se těšit na vaše práce. Další úkoly opět v pondělí. Zdraví a hodně zdraví přeje Kuželová Jana

kuzelova.jana@seznam.cz      Díky a čau

 

 

 

Úkoly pro  žáky 2. třídy - na celý týden

ČJ opakovíní od strany 59,cv.11 do sešitu- odpovídej celou větou

str. 60, cv. 12 b do sešitu

str.61, cv. 1a,b,c-napiš alespoň 5 vět o jaru

 

M opakovat násobilku 2,3,4,5,

str. 9- celá, cv. 5 do sešitu

str. 10- celá, cv. 7 do sešitu

str. 11 -celá, cv. 4 do sešitu

 

PRVOUKA

str. 53-54

 

Úkoly pro žáky 5. třídy - na celý týden

ČJ  učebnice str.117, cv. 14,15-celé cvičení do sešitu

str. 118, cv. 1a b do sešitu

 

opakovat sčítání a odčítání desetinných čísel,

 do sešitu str. 49 cv. 6 a,b cv. 12 také písemně

str. 50 ústně, cv.5 písemně

 

VL

uččebnice str.6,7, na str. 7 opsat do sešitu červený rámeček

PS str. 5 a 6 všechno

 

opakovat všechny soustavy lidského těla

uč. str.64-665, do sešitu zapsat červený rámeček

 

PŘEJI HODNĚ ZDARU PŘI PLNĚNÍ ZADANÝCH ÚKOLŮ